Wednesday, November 02, 2005

Bea - la mia vicina di scrivania.
Ci arroventiamo. Le bocche di fuoco dei condizionatori tremano. Io aspetto che diventi tutto arancio e mi frego le mani. Taglio dei costi. Nuove stufette elettriche. Qualcosa che ha a che fare con il disastro- la guerra- la cortesia e l'inferno oppure il giornalismo di provincia. Vorrei ritornare in America. Ma Bea è sempre sorridente e ogni giorno ordina un libro nuovo per telefono a Guido.
- Quando hai tempo se passi da qualle parti - oggi, domani o dopo non ho fretta - mi prendi un libro?
- "Dante Alighieri", si...proprio così come lo dico.

(Guido è il fratello di Lapo che adesso sta in America con Kate, invece Bea aspetta "Dante")

2 Comments:

Blogger Bob O'brian said...

Next page>>
South Africa's leading daily advertising, marketing and media news resource for the industry! Marketing community of South Africa COMPANIES IN THE NEWS: List your company Marketing news South African music ...
Find out how to buy and sell anything, like things related to highway construction project on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like highway construction project!

8:41 AM  
Blogger Antonio said...

Hi,

I was just surfing the web and found your blog. I will definitely bookmark your site and pass it on to my subscribers. If you have time, please go to my free personals content site. It is nothing special but you may still find something of value there.

Best regards,

Wayne

8:43 AM  

Post a Comment

<< Home